ديدارِ دلچسب ديدارِ دلچسب .

ديدارِ دلچسب

بررسي حفاظ شاخ گوزني

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: بررسي حفاظ شاخ گوزني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۸:۰۸ توسط:sam موضوع:

طراحي بنر در سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين

طراحي بنر در سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين

بنر تبليغاتي يكي از پر استفاده ترين نوع تبليغات در هر دو فضاي تبليغات اينترنتي و فضاي تبليغات شهري مي باشد ، در سامانه طراحي "ديزاين" خدمات طراحي بنر تبليغاتي با افتخار به عنوان يكي از اولين و با سابقه ترين خدمات تيم طراحي ديزاين ( سال ها تجربه در امر طراحي بنر ) به شكلي حرفه اي ، به همراه پشتيباني 24 ساعته و با قيمت رقابتي همواره در حال انجام است.

طراحي بنر

 

طراحي بنر تبليغاتي ، گارانتي كيفيت و رضايتمندي ، قيمت رقابتي و پشتيباني 24 ساعته

يكي از خواست ها و دغدغه هاي ما در سامانه طراحي ديزاين همواره به دست آوردن رضايت ، خوشحالي و افتخار با شما بودن است، در اين زمينه بنرهاي درخواستي شما با وسواس بالا ضمن رعايت استانداردهاي حجم ، رزوليشن و ... استانداردهاي خاص هر نوع طرح كه رعايت آن ها به صورت كامل از دردسرهاي بعدي كاربر جلوگيري و بازدهي بنر تبليغاتي را تحت تاثير قرار خواهد داد ، ضمن اينكه علاوه بر گارانتي طرح ها ، تيم پشتياني و طراح بنر سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين از 0 تا +100 در كنار شما خواهد بود و پس از تحويل طرح نيز علاوه بر گارانتي رضايتمندي كه شامل تغييرات رايگان مي شود ، در صورت نياز و درخواست كاربر در هر زمان پس از تحويل طرح، تغييرات ثانويه شامل كاهش و يا افزايش متون ، المان ها ، رنگبندي طرح با هزينه اي اندك متناسب با هر فضاي تبليغاتي و نياز جديد كاربر قابل انجام مي باشد ... طرح هاي تحويل شده در فرمت هاي تصويري مختلف بسته به نوع طرح و سايز و حجم هاي چندانه در صورت درخواست كاربر به همراه فايل اصلي و قابل ويرايش (لايه باز) مي باشد ، بنابراين كاربر نيز در هر زمان امكان ويرايش طرح خود را به آساني خواهد داشت ، در اين زمينه تيم مشاوران سامانه ديزاين، با افتخار همواره همراه با كاربران و همراهان خود جهت رفع نيازهايي كه ممكن است در آينده شكل گيرد خواهد بود ...


برچسب: طراحي بنر در سامانه طراحي بنر ، گرافيك و تبليغات ديزاين،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۸:۴۰ توسط:sam موضوع:

بهترين دستگاه بخور سرد جيبي شارژي

ميهن استور - خريد پستي دستگاه بخور سرد جيبي شارژي

 

  • ميهن استور - خريد پستي دستگاه بخور سرد جيبي شارژي

    توضيحات

    دستگاه بخور سرد جيبي شارژي

    از بين رفتن باكتري ها و ويروس هاي سرماخوردگي

    قابليت اتصال به لپ تاپ ، پاوربانك و ...
    جهت شارژ

    كوچك ترين دستگاه بخور سرد

    قيمت : 109000 تومان



    دستگاه بخور سرد جيبي شارژي از رطوبت سازهاي اولتراسونيك مي باشد كه داراي يك ديافراگم فلزي بوده كه با فرسازهايكانس فرا صوت مرتعش گرديده و آب را به صورت مه به فضاي اطراف پراكنده مي كند. با شروع فصل سرما سرماخوردگي، گلو درد و خشكي بيني نيز شايع مي‌شود. بخور دادن يكي از روش‌هايي است كه خيلي از افراد براي رفع مشكل خشكي مجراي تنفسي و تسريع درمان سرماخوردگي خود به كار مي‌گيرند. جالب است كه بدانيد راحتي تنفس و مرطوب نگه داشتن مجراي تنفسي از فوايد بخور سرد با دستگاه بخور سرد جيبي شارژي مي‌باشد.

    قيمت : 109000 تومان

    ويژگي هاي دستگاه بخور سرد جيبي شارژي :
    - سبب از بين رفتن باكتري ها و ويروس ها و باز شدن منافذ پوست
    - از بين رفتن باكتري ها و ويروس هاي سرماخوردگي
    - قابليت اتصال به لپ تاپ ، پاوربانك و ...
    - اتصال به منبع انرژي از طريق كابل USB
    - قابل استفاده به صورت شخصي
    - كوچك ترين دستگاه بخور سرد
    - كوچك ، سبك و قابل حمل
    - طراحي ساده و كاربردي



    روش خريد:
    براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.
    قيمت : 109000 تومان

    برچسب ها :دستگاه بخور سرد جيبي شارژي , خريد دستگاه بخور سرد جيبي شارژي , خريد دستگاه بخور شارژي , خريد دستگاه بخور جيبي شارژي , دستگاه بخور جيبي , خريد دستگاه بخور سرد جيبي , بخور سرد , USB Emily Nano , ,

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين دستگاه بخور سرد جيبي شارژي

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

بهترين دستگاه بخور سرد جيبي شارژي


برچسب: بهترين,دستگاه,بخور,سرد,جيبي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۵۰ توسط:sam موضوع:

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

تكنيك هاي سئو سايت براي موتورهاي جستجو در طراحي وب سايت


برچسب: تكنيك,هاي,سئو,سايت,براي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۵۹:۰۹ توسط:sam موضوع:

بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا

بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا مؤثرترين سيستم عامل براي خريداران عمده ، خرده فروشان و فروشندگان عمده در تجارت بين المللي به وجود آمده اند.

 

در سال هاي اخير كشور چين به عنوان بزرگترين توليد كننده محصولات مختلف رشد بسيار بالايي را تجربه كرده است. از آنجا كه مشاغل به دنبال راه هايي براي افزايش چشمگير فروش خود هستند ، بازار هاي خريد و فروش عمده و پلتفرم هاي B2B به مشاغل مختلف در دستيابي به اهداف توسعه و مشتريان بيشتر كمك كرده اند.

 

DHgate

 

DHgate يك بستر و بازار خريد و فروش عمده B2B انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه به واردكنندگان از جهان اجازه مي دهد تا حجم كمي از كالاهاي چيني را با عمده فروشي خريداري كنند. در اينجا مي توانيد وسايل الكترونيكي ، پوشاك ، وسايل تزئيني ، لوازم جانبي ورزشي ، و غيره را پيدا كنيد. DHGate بيش از 30 ميليون محصول را در 227 كشور جهان به بازار عرضه مي كند. اين شركت بيش از 5 ميليون مشتري در سراسر جهان دارد و هم اكنون جزء 2100 صفحه بازديد شده در اينترنت است.

 

DHgate در گذشته متهم به سايت كلاهبرداري بوده است ، اما بعداً با توجه به شهرت روزافزون اين بازار عمده، تمام اين اتهامات از بين رفت. درست مانند اي بي و آمازون ، اين كشور همچنين يك بازار فروش جهاني است. در اين بازار عمده حداقل يك ميليون فروشنده چيني وجود دارند و از خدمات آن استفاده مي كنند. DHgate.com از نزديك مراقب ارائه دهندگان است تا جلوي هرگونه كلاهبرداري در اين بازار گرفته شود.

 

برخي از تأمين كنندگان DHgate محصولاتي را با گواهينامه CE ، RoHS و FCC ارائه مي دهند. ساده ترين راه براي جلوگيري از  كلاهبرداري و عدم اطمينان محصولات ، وارد كردن نام محصول به همراه استاندارد صدور گواهينامه در قسمت جستجو است. محصولات فردي در ايالات متحده و اتحاديه اروپا نيازمند رعايت استانداردهاي خاصي مانند FCC ، CE و EN71 هستند. محصولات بسيار اندكي در DHgate.com با استانداردهاي محصول اروپايي و آمريكايي مطابقت دارند. در حالي كه بسياري از محصولات با كيفيت براي خريد در DHgate.com وجود دارد ، ما توصيه مي كنيم خريداران آمريكايي و اروپايي از محصولات خاصي مانند اسباب بازي ، الكترونيك ، محصولات كودك ، وسايل نقليه ، مواد آرايشي و مواد شيميايي خودداري كنند.

 

9n54_z7.jpg

 Global Sources

 

 يكي از اولين پلتفرم هاي B2B و بازارهاي خريد و فروش عمده انواع ميوه ماندد خرما و.. انواع مواد شيميايي و معدني و انواع لوازم الكترونيكي است كه در NASDAQ با نام GSOL در فهرست قرار گرفت. پلتفرم B2B به دليل تهيه كننده هاي با كيفيت در صنايع مختلف مشهور است. بسياري از توليد كنندگان چيني تصميم مي گيرند مبلغ قابل توجهي را براي تبديل شدن به تأمين كننده تأييد شده در اين پورتال پرداخت كنند.

 

اين بازاردر سال 2000 در سنگاپور  تأسيس شده و با خدمات خود سعي دارد تجارت بين المللي را راحت تر كند ، و بيشتر تمركز اين امر را بر ارتباط مستقيم ميان خريداران عمده و فروشندگان در سراسر جهان است.

مانند Alibaba ، Globalsource.com براي تسهيل تجارت الكترونيكي B2B ، دايركتوري از توليد كنندگان و تأمين كنندگان ، عمدتا چيني است. اين پلتفرم با نمايشگاه هاي تجارت بين المللي كه در هنگ كنگ توسعه يافته اند و مشهورترين توليد كنندگان ، تأمين كنندگان و توزيع كنندگان مناطق اصلي چين ، تايوان و هنگ كنگ در آن شركت مي كنند ، مرتبط است. به گفته ويكي پديا ، 95 از 100 زنجيره خرده فروشي شناخته شده جهان از اين پلتفرم براي ارتباط با تهيه كنندگان و توليد كنندگان استفاده مي كنند.

 

انتخاب بيشتري از تأمين كنندگان و توليد كنندگان داده مي شود كه در مبدا ، توسعه و واقعيت اين سكو وجود دارد. با حضور در نمايشگاه هاي تجاري هنگ كنگ ، اكثر اعضاي آن شركت هايي هستند كه در اين جزيره ثبت شده اند و داراي تجربه گسترده اي در تجارت با غرب هستند. اين امر به مفاهيم دوام ، كارايي ، طراحي ، خدمات به مشتري و همچنين قوانين و اصول تجارت بين المللي اجازه مي دهد فرضيه اين شركتها باشد. به عبارت ديگر ، پيشنهادات از بسياري جهات تضمين بيشتري دارند.

در ايران نيز بسياري از شركت هاي B2B  و خريد و فروش عمده خرما و ديگر محصولات به مشتريان خود سرويس مي دهند كه بيشتر آن ها در زمينه ي خريد و فروش عمده انواع ميوه صادراتي ايران مشغول هستند. بازار خريد و فروش محصولات كشاورزي در ايران با هدف دسترسي مستقيم به توليد كنندگان محصولات كشاورزي و معرفي بهترين توليدكنندگان محصولات ايراني شروع به كار كرده است. خريداران و صادركنندگان محترم محصولات كشاورزي با استفاده از خدمات اين بازار مي توانند با بهترين توليد كنندگان محصولات كشاورزي ايران آشنا شوند و بدون واسطه ارتباط برقرار كنند.

 


برچسب: بازارهاي آنلاين B2B به عنوان بازارگاه هاي عمده خريد و فروش عمده انواع كالا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۳۵ توسط:sam موضوع:

فلاش تانك چيست

تفاوت فلاش تانك خوب و فلاش تانك بد

فلاش تانك چيست

   imenabco.com

فلاش تانك يا ( همان سيفون ) تجهيزاتي  است كه در سرويس هاي بهداشتي ايراني و فرنگي مورد استفاده قرار ميگيرد .تا به حالا براي شما هم پيش آمده است كه از بوي بد سرويس بهداشتي حس ناخوشايندي به شما دست بدهد؟ يا بعد از استفاده از سرويس بهداشتي مجبور باشيد چندين بار دكمه فلاش تانك را بزنيد تا آب به راحتي پايين برود ؟ فلاش تانك هايي كه دراكثر منازل استفاده مي شود معمولي و از يك برند نا معتبر هستند.

4sgu_b1.jpg

جنس آن ها اعم از :  ديواره و تنه فلاش تانك ، لوله هاي فلاش تانك  ديواري و ....همگي اين مسائل باعث نارضايتي و به وجود اوردن هزينه اي مازاد براي شما مي شود. گاهي اوقات فشار آب و حجم آب ذخيره شده در فلاش تانك ها كم بوده و آب بافشار كمتري خارج مي شود. بنابراين شما مجبور به استفاده مجدد از فلاش تانك مي شويد .

زمان پر شدن مخزن اين فلاش تانك ها قطعا شما را كلافه مي كند. زرد شدن تدريجي و زود هنگام بدنه فلاش تانك چهره بقيه تجهيزات لوكس شما را بد جلوه مي دهد و محيط سرويس بهداشتي شما آلوده بنظر مي رسد. به دليل جنس هاي نا مرغوب براي ساخت اين فلاش تانك ها ، كدر و زرد شدن ديواره مخزن ،  شل شدن لوله فلاش تانك هاي ديواري ، كنده شدن دسته فلاش تانك هاي ديواري ، خراب شدن دكمه فلاش تانك هاي فرنگي و بي دقتي و بي اهميتي ما در خريد اين تجهيزات  هزينه هاي جانبي را براي ما دربر دارد.يادمان باشد ما امروز براي شما در اين مقاله نكاتي را ياد آور مي شويم كه شما را در خريد يك فلاش تانك خوب راهنمايي مي كند . مشكلات رايج در استفاده از سيفون هاي توالت فرنگي :

فلاش تانك هاي نا معتبر :

هر جنسي كه واردمنزلتان مي شود بايد داراي علامت استاندارد باشد ، خصوصا در وسيله هاي برقي و تجهيزات مورد استفاده ودائم در تمامي خانه ها با وجود هزينه هاي گزاف براي خريد لوازم بهداشتي نميتوان ازلوازم غير استاندارداستفاده كرد زيرا اولا كمكي به سود جويان ( مافياي بازار ) مي شود ودوما هزينه هاي زيادي را بعد از مدتي استفاده براي مادربر دارد.

ويژگي هاي يك فلاش تانك استاندارد:

فروشگاه مورد نظر كه از آن خريد را انجام مي دهيد بايد محصولات و برندهاي فروش آن از نام هاي تجاري معتبر و شناخته شده باشد .

اگر نمي دانيد در اين زمينه چه برندهايي فعاليت مي كنند ، مي توانيد از فروشنده دفترچه بهداشت آن را تقاضاكنيد . هنگام تحويل فلاش تانك ،  بسته بندي آن داراي برچسب هولوگرامي باشد.

از فروشنده دفترچه ضمانت نامه دريافت كنيد كه اگر زماني فلاش تانك خراب شد و يا نياز به تعمير داشت ، بتوانيد به راحتي از ضمانتنامه آن استفاده كنيد.

يكي از مشكلات رايج فلاش تانك ها ، خرابي دكمه و يا اهرم فلاش تانك مي باشد گاهي در هنگام استفاده از فلاش تانك صداي خالي شدن منبع آب نمي آيد و بنظر چيز خاصي نيست ، اما همين يكي از بزرگترين نشانه هاي خرابي فلاش تانك مي باشد.

گاهي اوقات به روش هاي قديمي از آفتابه به جاي فلاش تانك استفاده مي كنيم . يادتان باشد به جاي  استفاده از آفتابه در سرويس بهداشتي بايد به بروز بودن و شهري بودن فاضلاب هايمان دقت كنيم ، بايد ياد آور بود كه به علت حجم زياد فاضلاب شهري ابزار هايي همچون آفتابه دستي براي از بين بردن و تخيله لوله گرفته توالت كاربردي و عقلاني نمي باشد.

بنا براين براي راحتي خودتان از دردسر هاي بزگتر از بوي نامطبوع سرويش بهداشتي از تجهيزات مناسب و با دوام و استاندارد استفاده كنيند. در صورت خرابي و استفاده نكردن از فلاش تانك به مرور زمان لوله چاه فاضلاب ما دچار گرفتگي وبرگشت فضولات به كاسه توالت مي شود.

4sgu_b1.jpg

استفاده از فلاشتانك نا مناسب و غير استاندارد مي تواند شمارا با مشكلات ذكر شده در اين مقاله رو به روكند

  1. بنا براين استفاده از فلاش تانك هايي كه :
  2. ضمانت طولاني مدت داشته باشند
  3. نام تجاري آن ثبت شده و داراي پشتيباني محصولات باشد
  4. جنس محصولاتش مرغوب و با كيفيت باشد
  5. توليدداخلي و سازگاري با محيط شهري و فاضلابي كشور را داشته باشد

از اين رو شركت ايمن آب بزرگترين توليدكننده ايراني با ساخت فلاش تانك هاي استاندارد و مناسب توانسته در اين راه به هموطنان عزيز كمك شاياني كند .

مجموعه توليدي ايمن آب در اصفهان از سال 1372 توليد محصولات بهداشتي ساختماني را با عرضه جا مايع زرفام آغاز نمود و در ادامه محصولات جا مايع ، جا دستمال كاغذي ،  چهارپايه حمام ، سطل زباله پدالي، برس و فلاش تانك را با برندهاي زرفام، آبسو و ايمن آب ارائه نموده است.


برچسب: فلاش تانك چيست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۲:۵۴ توسط:sam موضوع:

سيگنالينگ تلفن

فهرست مقدمه مراحل يك تماس ساده سيگنالينگ آدرس و تيپ و زنگ سيگنالينگ آدرس شماره گيري پالس شماره گيري DTMF سيگنالينگ شروع حلقه ( Loop Start ) سيگنالينگ آنالوگ شروع حلقه سيگنالينگ ديجيتال شروع حلقه آزمايش شروع حلقه در اين مقاله سعي شده است روشهاي سيگنالينگ مورد نياز براي كنترل انتقال مكالمات تلفني تشريح گردد. روشهاي سيگنالينگ به 3 دسته قابل طبقه بندي هستند: نظارت، آدرس دهي و آگاه سازي. نظارت شامل تشخيص تغييرات در وضعيت مدار مي باشد. هنگامي كه اين تغييرات تشخيص داده شد، مدار ناظر پاسخي از پيش تعيين شده (همانند بستن يك مدار جهت برقراري يك تماس) را توليد خواهد كرد. آدرس دهي شامل انتقال ارقام شماره گيري شده (به صورت پالس يا تن) به يك PBX (تبادل كنندة خصوصي شاخه ها) و يا CO (دفتر مركزي) مي باشد. اين ارقام شماره گيري شده سوييچ و مسير ارتباطي به يك تلفن ديگر و يا CPE ديگر مهيا مي كند. آگاه سازي پيام هاي صوتي قابل شنيدن براي كاربر فراهم مي كند كه نشانگر وضعيت خاص خط، اعم از يك تماس تلفني و يا اشغال بودن خط تلفن مي باشد. تماسهاي تلفني بدون برقراري تمامي اين تكنيك ها برقرار نخواهند شد. قبل از تشريح تك تك اين روشهاي سيگنالينگ به توصيف اعمالي كه در روند يك تماس ساده تلفني (از شروع تا خاتمه مكالمه) انجام مي شود مي پردازيم.



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

سيگنالينگ تلفن


برچسب: سيگنالينگ,تلفن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۹:۵۷ توسط:sam موضوع:

جيمز و هلوي غول‌پيكر اثر رولد دال

جيمز و هلوي غول‌پيكر اثر رولد دال

رماني پر از ماجراجوي‌هاي لذت‌بخش و شخصيت‌هاي به‌يادماندني كه به كودكان شجاعت مي‌آموزد.

رمان جيمز و هلوي غول‌پيكر 

جيمز و هلوي غول‌پيكر يكي از محبوب‌ترين رمان‌هاي كودك و نوجوان است كه به قلم رولد دال، نويسنده‌ي اهل ولز، نگاشته شده است. آثار رولد دال بارها و بارها تجديد چاپ شده‌اند و كودكاني كه تجربه مطالعه كتاب‌هاي او را داشته‌اند، هر يك را نه يك‌بار كه بارها با لذت خوانده‌اند. مطمئن باشيد جيمز و هلوي غول‌پيكر نيز يكي از همان رمان‌هايي است كه نمي‌توان از آن سير شد. رمان جيمز و هلوي غول‌پيكر رولد دال نخستين بار در سال ???? و در ايالات‌متحده چاپ شد. تصويرسازي خوب اثر و شخصيت‌هاي جذابش سبب شدند تا اين اثر فوراً جاي خود را در دل بچه‌ها و والدينشان باز كند و با گذشت پنجاه سال همچنان يكي از محبوب‌ترين‌هاي ادبيات كودك باقي بماند. برگردان فارسي رمان جيمز و هلوي غول‌پيكر اثر رولد دال با ترجمه‌ي محبوبه نجف خاني و از نشر افق منتشر شده است.

جيمز بيچاره كه والدينش را در يك تصادف ناگوار از دست مي‌دهد، چاره‌اي ندارد جز آنكه با دو خاله‌ي بدجنس و شرور خود، زير يك سقف، به زندگي ادامه دهد؛ خاله اسپانج و خاله اسپايكر. سه سال مي‌گذرد و حالا جيمز «غمگين‌ترين و تنها‌ترين پسربچه‌اي است كه پيدا مي‌شود.»

 روزها يكي پس از ديگري مي‌گذرند تا اينكه يك روز، جادوگري پير با كت‌وشلواري سبزرنگ به تن، به جيمز يك كيسه پر از كريستال‌هاي جادويي مي‌دهد؛ كريستال‌هايي كه به گفته‌ي او، مي‌توانند زندگي جيمز را براي هميشه ازاين‌رو به آن رو كنند. جيمز به‌طور اتفاقي كريستال‌ها را پاي درخت هلوي خشكيده‌ي خاله‌هايش مي‌ريزد و اينجاست كه ماجرا آغاز مي‌شود. از شاخه‌هاي آن درخت كهن‌سال، تنها يك هلو رشد مي‌كند و آن‌قدر رشد مي‌كند كه پسري به قد و قامت جيمز مي‌تواند در آنجا بگيرد؛ دست‌آخر جيمز از آن بالا مي‌رود، خود را به داخل آن مي‌رساند و قل مي‌دهد و قل مي‌دهد تا هرچه مي‌تواند از خاله‌هاي نفرت‌انگيزش دور شود و زندگي جديدي را آغاز كند…

رولد دال براي كودكان كتاب‌هاي شاهكار بسياري خلق كرده و جيمز و هلوي غول‌پيكر، قطعاً يكي از بهترين آثار اوست. مطالعه‌ي داستان جذاب و دوست‌داشتني جيمز و سفرش به شهر نيويورك، آن‌هم به همراه رفيق حشره‌ي كوچكش، نه‌فقط براي بچه‌ها كه براي والدين آن‌ها نيز جذاب و لذت‌بخش است. طنز كتاب همواره صميمي است و داستان اثر بسيار خواندني است؛ آن‌قدر خواندني كه خاطره‌ي مطالعه‌اش تا هميشه در ذهن فرد باقي خواهد ماند.

جيمز و هلوي غول‌پيكر در اصل، داستاني بود كه رولد دال پيش از خواب براي دو دخترش، اوليويا و تسا تعريف مي‌كرد. او آن زمان حتي فكر هم نمي‌كرد كه روزي اين داستان چنان محبوب شود كه باگذشت نيم‌قرن هنوز هم باشند كساني كه قصه‌ي قلب خواب دختران او را بخوانند و لذت ببرند. اگر به اين اثر مقام شواليه‌ي ادبيات كلاسيك كودك را لقب دهيم، كم بيراه نگفته‌ايم.

در ادامه برش‌هايي از كتاب خواندني جيمز و هلوي غول‌پيكر را باهم مي‌خوانيم.

 ليدي برد در گوش جيمز گفت: كرم خاكي بيچاره! دوست دارد سر هر چيز كوچكي بلوا راه بيندازد. از شادي نفرت دارد؛ تنها زماني شاد است كه فرصتي پيدا كند و اخم‌هايش را بكشد توي هم.

«خب، شايد همه‌ي اين ماجرا از يك خواب شروع شد؛ اما مگر همه‌چيز با خواب شروع نمي‌شود؟ آن ساختمان‌ها، اين چراغ‌ها. كل اين شهر. يك نفر اول بايد آن‌ها را در خواب مي‌ديده است. شايد من هم همين كار را كردم؛ خواب ديدم كه دارم مي‌آيم اينجا و بعدش آمدم.»

ديگر پول دو خاله‌ي حريص جيمز از پارو بالا مي‌رفت؛ اما درست همان زماني كه تمام اين اتفاقات جالب داشت بيرون خانه مي‌افتاد، جيمز مجبور بود در اتاقش كه درش هم قفل بود، بماند و از بين نرده‌ها دزدكي مردمي را كه بيرون جمع شده بودند، تماشا كند. خاله اسپايكر همان روز صبح گفته بود: «اگر اين وروجك چندش را به حال خودش بگذاريم هي مي‌خواهد زير دست و پاي مردم باشد.» جيمز با التماس گفته بود: «توروخدا! خيلي سال است كه هيچ بچه‌اي را نديده‌ام و اگر بيايم كلي بچه هست كه مي‌توانم با آن‌ها بازي كنم! تازه! شايد بتوانم در فروش بليت بهتان كمك كنم!».

خاله اسپانج گفت: «ديگر ساكت شو! من و خاله اسپايكرت قرار است ميليونر شويم و اصلاً دلمان نمي‌خواهد بچه‌اي مثل تو در دست‌وپا باشد و همه‌چيز را به هم بريزد.» بعداً، عصر كه شد و مردم يكي‌يكي رفتند دنبال زندگي‌شان، خاله‌ها در اتاق جيمز را باز كردند و به او گفتند برود بيرون و پوست‌هاي موز و پرتقال و خرده كاغذها را از روي زمين جمع كند. جيمز پرسيد: «مي‌شود اول يك‌چيزي بخورم؟ از صبح تا حالا چيزي نخوردم.» جفت خاله‌ها باهم فرياد زدند: «نه!» و او را از در بيرون كردند. «ما سرمان شلوغ است! وقت نداريم غذا بپزيم؛ داريم پول مي‌شماريم».

كتاب جيمز و هلوي غول‌پيكر را هم‌اكنون مي‌توانيد از وبسايت كاواك خريداري نمائيد.


برچسب: جيمز و هلوي غول‌پيكر اثر رولد دال،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۴۹:۲۱ توسط:sam موضوع:

پاورپوينت خلاصه درس 1 چيستي فرهنگ، تحليل فرهنگي (مطالعات فرهنگي) دوازدهم انساني

پاورپوينت خلاصه درس 1 چيستي فرهنگ ، تحليل فرهنگي(مطالعات فرهنگي) به همراه سوالات تشريحي درس



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

پاورپوينت خلاصه درس 1 چيستي فرهنگ، تحليل فرهنگي (مطالعات فرهنگي) دوازدهم انساني


برچسب: پاورپوينت,خلاصه,درس,1,چيستي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۷:۱۹ توسط:sam موضوع: