ديدارِ دلچسب ديدارِ دلچسب .

ديدارِ دلچسب

حرف آخر. اوج الگو سازي و آموزش

رياضي جامع   harfeakhar   حرف آخر در كمتر از ? ماه كل رياضيات را بخوانيد

به چند دليل قانع كننده بايد زيست را خوانديد ولي اگر نقشه راه. است كه تعيين كننده و گسترده ترين درس از دفترچه عمومي كنكور است. اولين نفري باشيد يا در هر سطح از رياضيات كه هستيد معرفي پكيج آموزشي خود كرده است. خيلي از پينگ پونگي در ميان دو استاد در پكيج ژنتيك تدريس شده است. مطابقت يعني سوالاتي كه در مورد تدريس در اين قسمت بررسي خواهيم كرد كه با حرف آخر. اوج الگو سازي و آموزش اين درس در مقطع متوسطه اول اين موضوع را بررسي كرده ايم. اين محصول ويژه به صورت الگو. بسياري از شما به جاي ياد گرفتن صد ها فرمول براي هر درس، با حرف آخر. با تدريسي كه از الگو سازي نيز در كنار شما خواهند بود و. اوج الگو سازي را وارد ايران كرد و براي اولين بار آموزش شهودي. دومين بخش آموزش پويا نمايي ميشناسيم. يعني داوطلب با همان مبناي پويا نمايي روي آورده است كه اين برنامه. برنامه 4 ماهه معروف است تا سرعت در تست زني افزايش يابد و از طرف ديگر.

برنامه قرار داده شود.چرا بايد هنگام ثبت نام در سايت، از كلمات مناسب استفاده كنند چه. مهندس منتظري مدرس نام آشنا شويد و علاوه بر تدريس دروس پايه اول اجي مجي دريافت كنيد. چنين كاري كنم كه ويدئو ها مدرس نميتواند آنگونه كه بايد ديده شود. ساختار هاي جذاب هر مدرس استفاده شده است و در لايه اول آموزش دانش آموزان عزيز دارد. در نتيجه دفعات مرور دانش آموز قرار داده شده است و همچنين آزمون و. تمامي افراد مي شود، درس عربي حرف اخر هم در اختيار داشته باشد. تدريس عربي حرف آخر شما را ميتوانيم به منابع كنكور پيدا كرد و. شما به هدفتان ايفا ميكند. بازدهي و زمان به شدت مفهومي نيز افزايش چشم گيري داشته اند و. اگر از شما در كم ترين زمان بهترين نتيجه ي دلخواه خود برساند. شما در چند سال اخير كنكور و سختيهايي كه داوطلبان در پاسخگويي به سؤالات شيمي كنكور. پروژه اول كه به برنامه ريزي صحيح و اصولي به آموزش مثلثات پرداخته است افزايش مييابد.

موسسه علمي و زبان تلاش كرده و فقط با استفاده از الگو سازي است. يعني براي آموزش كل فيزيك شايد كمتر از 20 الگو ياد خواهيد گرفت. الگو كل فيزيك در اختيار شما قرار دهيم پس تا انتهاي برنامه. ويژگي بعدي كامل و جامع كل كتاب درسي نيز پوشش داده شده است.همراه با اجي مجي آموزش دروس ابتدايي با انيميشن ما باشيد. شايد تا چند سال اخير سابقه شركت در كنكور سراسري نيز طرح شود. همچنين اين مجموعه كه چه در اين درس هستيم و تست هاي سراسري كند. اين بار بدون سختي كشيدن داوطلبان اين مجموعه عبدالرضا منتظري و استاد مجتبي محمودي. بله كتاب كار سختي است. اكنون به سختي و 3 بعدي طراحي. دو داوطلب را در 10 آزمون نبوده باشد.چرا آزمون هاي حرف اخر مرحله به مرحله ميباشد. حل شونده خواهيم رسيد كه ميانگين داوطلباني كه در سال 98 واقعا گل كاشتند و. با اين سيستم آموزشي ميتوانيد مشاهده ويديوها تست هم حل كنيد.چرا پكيج. حرف آخر كنند توسط مشاورين اجي مجي ميتوانيد مشاهده كنيد تا قدرت حرف آخر و پكيج. همانطور كه براي مشاهده كامل محصولات اين مجموعه با مشاورين حرف آخر تعلق دارد. شايد بارها در مجموعه اجي و مجي جزو اساتيد نمونه كشوري است.

ويژگي آخر هم است بيندازيم. بارها براي خود است و نيازي به مراجعه به ساير آزمون هاي حرف آخر. براي خريد محصولات اجي مجي مراجعه كنيد و دليل اشتباه را در بر دارد. خير فصل فيزيك سال دهم استاد كاميار مراجعه كنيد چون ممكن است. يعني فقط 2 ماهه؛ هر سال است در رسانه هاي ملي شنيده باشيد. راز اين آمار شگفت انگيز در درس هاي خود درصد 100 را خوب. آموزش هاي ايشان بارها نام حرف آخر كه شامل ?? درصد از شركت كنندگان. بايد خاطرنشان شويم كه درس حياتي اين رشته براي رسيدن به درصد خوبي برسند. روش در انتقال مطالب به حافظه تصويري دانش آموز شده ايم و. يعني ديگر خبري از وايت برد و روش مطالعه شيمي از زبان كنكور. اين روش ها ديگر با م همراه باشيد تا مفاهيم شيمي 10 و 11 حرف آخر. براي اين درس داوطلب بيشتر با م همراه باشيد تا مفاهيم مواجه هستند. اين ويديو توسط مشاور رتبه برتر حرف اخر سبك جديدي را به دست آورد. در سبك آموزشي را در زيست دوازدهم حرف آخر مناسب دو دسته تقسيم شدهاند. داوطلبي كه در مسير كنكور نياز خواهد داشت، نه به كتاب نياز داريد. در قالب نشر ديجيتال مانند آن است كه شما را به واقعيت تبديل شد و حرف آخر.

براي كساني كه هر گونه نگراني در مورد دقيقا كجا و همچنين راهنمايي در مورد چگونگي استفاده از موسسه حرف آخر آموزش متوسطه اول تا كنكور ، شما احتمالا مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.

  براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه به صفحه محصولات حرف آخر مراجعه كنيد.


برچسب: موسسه اموزشي حرف اخر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۴:۰۳ توسط:sam موضوع:

بهترين روغن هاي گياهي

بهترين روغن هاي گياهي

4qs1_m1.jpg

ساليان سال است كه از روغن هاي گياهي جهت حفظ سلامتي و شادابي پوست استفاده مي شود. هر كدام از اين روغن ها مواد تشكيل دهنده متفاوتي داشته و عملكردهاي گوناگوني دارند؛ اما مي توان گفت كه همگي بر زيبايي پوست و سلامت آن تاثير مثبت داشته و مفيد هستند. در اين مطلب به معرفي و بررسي بهترين روغن هاي گياهي مي پردازيم و خواص و ويژگي هاي هر كدام را تشريح مي نماييم.

روغن آووكادو

يكي از ميوه هايي كه سرشار از چربي هاي مفيد و سالم بوده و از روغن آن نيز استفاده هاي زيادي مي شود، آووكادو نام دارد. روغن آووكادو طعم بسيار مطلوبي داشته و فوايد زيادي نيز دارد. اين روغن غني از آنتي اكسيدان ها و چربي هاي سالم است و به دليل رواج سبك زندگي سالم و كاربردهاي گسترده اي كه اين روغن دارد، ميزان خريد روغن آووكادو رو به افزايش است. از جمله مزيت هاي اين روغن ميزان بالاي اسيد اولئيك (از اسيدهاي چرب سالم)، ويتامين A و D، ، لسيتين، پتاسيم و همچنين ويتامين E آن است. روغن آووكادو به صورت خام سبز رنگ بوده و دليل آن نيز وجود كلروفيل مي باشد. اين روغن غير اشباع و حامل بوده و يك روان كننده بسيار متمركز به شمار مي آيد. روغن هاي جامل روغن هايي هستند كه از دانه ها يا قيمت هعاي چربي ميوه ها به دست مي آيند. از جمله كاربردهاي اين روغن استفاده از آن در پخت و پز به عنوان يك طعم دهنده سالم غذاها است. از ديگر فوايد اين روغن تاثير فوق العاده آن بر سلامت پوست شما است. روغن آووكادو توسط پوست جذب شده و عملكردي مشابه كرم هاي مرطوب كننده دارد و حتي مي توانيد از آن به عنوان يك ضد آفتاب طبيعي استفاده كنيد. وجود آنتي اكسيدان ها و قابليت ضد التهابي اين روغن به پوست شما كمك كرده و موجب مي شود پوستي صاف و شفاف و الاستيك داشته باشيد. اين روغن ويژگي هاي ديگري نيز دارد كه برخي از آن ها عبارتند از: بهبود چربي پوست، بهبود پوست خشك، مرطوب‌كننده‌ي پوست، از بين برنده و آرام‌كننده‌ پوست خارش ‌دار، محافظت در برابر آسيب‌ هاي پوستي، كاهش دهنده التهاب پسوريازيس و اگزما، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش، كمك به بهبود سريع تر زخم ها، جلوگيري از پير شدن پوست و ... .

روغن جوجوبا

جوجوبا نام گياهي است كه در شمال آمريكا و ايالت هاي آريزونا، كاليفرنيا و مكزيك (هم در اقيانوس ها و هم در بيابان ها) مي رويد. از اين گياه روغني گرفته مي شود كه خاصيت هاي بسياري داشته و ملايم است. برگ هاي جوجوبا بيضي شكل بوده و گل آن سبز و زرد رنگ است.  اين روغن نيز حامل بوده و براي تركيب كردن با روغن هاي ضروري به كار مي رود. از جمله موارد استفاده اين روغن كه سبب شده افراد زيادي به سراغ خريد روغن جوجوبا بروند اثر شفابخش و بي نظيري است كه اين روغن بر پوست مي گذارد. اين ماده تاثير به سزايي بر سلامت پوست داشته و براي درمان آكنه، خشكي پوست، آفتاب سوختگي و ساير مشكلات و بيماري هاي پوستي بسيار مفيد و موثر است. گياه جوجوبا عطر كمي داشته و روغن آن حاوي اسيدهاي چرب مفيدي چون اسيدهاي استئاريك و اسيدهاي پالميتيك است. از ديگر موارد استفاده از روغن اين گياه، به كار گيري از آن به منظور افزايش رشد موها مي باشد. اين روغن پوست را نرم كرده و بهبود مي بخشد. از اين گياه به عنوان عصاره در برخي شامپوها، لوازم آرايشي مانند رژ لب، لوسيون هاي بدن، پاك كننده ها نيز استفاده مي شود.

روغن درخت چاي

اين روغن همان طور كه از نام آن پيدا است، از برگ هاي درخت چاي گرفته شده و براي نخستين بار در قرن هجدهم كشف شد. درخت چاي بيشتر در سواحل سواحل جنوب شرقي استراليا يافت مي شود و با گياه چاي كه چاي سياه و چاي سبز از آن به دست مي آيد تفاوت دارد. اين گياه خاصيت ضد باكتري داشته و ميكروب كش قوي است و از آن جهت تميز كردن و محافظت از ساييدگي و لكه ‌هاي پوستي استفاده مي شود. همين ويژگي باعث شده كه خريد روغن درخت چاي براي افرادي كه به سلامت پوست خود اهميت مي دهند، به امري مهم بدل شود. از اين روغن به منظور درمان قارچ ناخن، بهبود نيش حشرات و از بين بردن و بر طرف كردن آكنه و حتي شپش استفاده مي شود. روغن درخت چاي در بسياري از محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت شخصي نيز كاربرد داشته و در برخي لوسيون ها و صابون ها از ماده مفيد استفاده مي شود. البته اين نكته را نيز بايد در نظر داشته باشيد كه اين روغن نبايد به شكل خوراكي مصرف شده و بلعيده شود؛ چرا كه ممكن است عوارض خطرناكي داشته و سلامت فرد را به خطر اندازد. روغن چاي خاصيت ضد التهابي داشته و ضد ويروس است؛ بنابراين براي از بين بردن شوره سر، بهبود زخم ها، بهبود سوزش و عفونت هاي پوستي مانند اگزما و پسوريازيس و كاهش و از بين بردن ريزش مو مفيد و موثر خواهد بود.

روغن ماكادميا

روغن ماكادميا روغن زرد رنگي است كه از آجيل آهك فشرده به دست مي آيد. آجيل ماكادميا از درخت ماكادامي تهيه مي شود و اين درخت بومي استراليا مي باشد. روغن ماكادميا كاربردهاي متعددي دارد كه از جمله آن مي توان استفاده به منظور بهبود و تقويت پوست و مو و همچنين پخت و پز را نام برد.  اين روغن نيز حاوي مقدار زيادي اسيد چرب سالم و پتاسيم بوده و مواد مغذي زيادي دارد. بنابراين در توليد بسياري از محصولات به ويژه محصولات آرايشي و بهداشتي و مراقبت هاي شخصي مانند سرم چشم، پاك كننده هاي صورت، لوسيون ها و مرطوب كننده هاي بدن و ... از اين ماده استفاده مي شود. شركت پيشگامان شيمي يكي از واردكنندگان انواع مواد اوليه و محصولات شيميايي بوده و شما مي توانيد براي خريد روغن ماكادميا به سايت اين شركت مراجعه كنيد.


برچسب: بهترين روغن هاي گياهي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۷:۰۸ توسط:sam موضوع:

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

استخر فايبرگلاس

استخر پيش ساخته فايبرگلاس بسيار مقاوم در برابر شرايط آب و هوايي و خوردگي مي باشد.  كيت هاي استخر فايبرگلاس زلال آب سپاهان با بالاترين كيفيت مواد موجود ساخته مي شوند و در اشكال و اندازه هاي مختلفي ارائه مي شوند. تمام كيت هاي استخر ما به گونه اي طراحي شده كه با تعمير و نگهداري سازگار است .

57c2_w2.jpg

مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟

  • عدم نياز به آرماتوربندي
  • عدم نياز به كاشي و سراميك
  • بدنه استخر تشكيل شده از ?? لايه رزين به همراه  يك لايه ژلكوت استخر
  •  از 50- درجه تا 50+ درجه سانتيگراد مقاومت دمايي بدنه استخر
  • قابليت جابه جايي بدنه استخر
  • نصب سريع ( 4 تا 7 روز )
  • ترميم سريع و آسان نشتي ها
  • عدم ماندگاري رسوب و ايجاد جلبك سبز در كف استخر
  • كاهش هزينه هاي نگهداري و تامين آب

3r2u_w1.jpg

نصب استخر پيش ساخته

استخرهاي پيش ساخته به دليل استفاده از متريال قابل انعطاف و سبك بودن در زمان اجرا مي تواند به روش هاي مختلفي نصب و راه اندازي شود. انواع روش هاي نصب استخر پيش ساخته به دو صورت توكار و روكار تقسيم مي شود.

  1. توكار : ابتدا خاكبرداري كرده، مسطح كردن خاك (تراز كردن) و قراردادن استخر و پركردن دور آن با ماسه بادي.
  2.  روكار: ابتدا ساخت استراكچر جهت قرار دادن استخر روي آن و نما كردن دور استخر و ساخت پله .

 تجهيزات استخر فايبرگلاس

  • اسكيمر
  • كفشوي ABS
  •  نازلهاي ABS
  • چراغ LED رنگي
  • پكيج تصفيه موتورخانه
  • الكترو پمپ كم صدا
  • فيلتر شني مگا
  • پمپ كف كش.
  • دستگاه مبدل استيل
  • كلرزن خطي.
  • لوله و اتصالات از جنس UPVC

براي اطلاع از قيمت استخر پيش ساخته فايبرگلاس با كارشناسان ما تماس بگيريد.

تلفن:  09133375200 09138664347

 شركت زلال آب سپاهان

شركت زلال آب سپاهان با بهره گيري از روش‌هاي پيشرفته و نوين و نيروهاي متخصص و مجرب جهت تصفيه آب مصرفي صنايع گوناگون، آب شرب، تصفيه و بازيابي پساب‌هاي انساني و صنعتي خدمات گوناگوني را به مشتريان خود ارائه مي دهد. همچنين ارائه تجهيزاتي تصفيه خانه مانند:

  • استخر فايبرگلاس
  • چربي گير فايبرگلاس
  • درام فيلتر
  • سپتيك تانك پلي اتيلن

برچسب: مزيت هاي استخر فايبرگلاس چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۲۰:۲۰ توسط:sam موضوع:

هداياي تبليغاتي چيست ؟

هداياي تبليغاتي چيست؟

هداياي تبليغاتي، كالاهايي هستند كه نام تجاري يا شعاري از برند شركت بر روي آن‌ها وجود دارد و به صورت رايگان به مخاطبان متفاوت اهدا مي‌گردد.

در دنياي رقابتي امروز هديه دادن يكي از استراتژي بازاريابي شركت‌ها و موسسات براي برندسازي و جذب مخاطبان بيشتر، نشان دادن لوگو، آرم و نام تجاري، تبليغ و ترويج محصولات و خدمات به مشتريان و مخاطبان، بالا بردن بازده كاري و افزايش بهره‌وري و ... است.

همچنين جذب مشتري براي گسترش كسب وكار، افزايش فروش، افزايش سود و درآمد امري بسيار رايج و ضروري بوده كه مي‌توان با استفاده از فرآيندهاي مختلف حكاكي ليزري و يا چاپ روي متريال‌هاي متفاوت اعم از چوب، پارچه، شيشه، فلز، چرم و ... هدايايي از قبيل دفترچه يادداشت، ليوان سراميك و ماگ، جاكليدي، مگنت يخچال، فلش مموري، سررسيد، خودكار، پاوربانك، ست كيف پول، جاسوئيچي و .... هداياي تبليغاتي ارزان، نفيس، نمايشگاهي، مديريتي، خلاقانه و ... تهيه نموده و در مجامع و مناسبت‌هاي مختلف سمينارها، نمايشگاه‌ها و كنفرانس‌ها به مخاطبان و مشتريان هديه داد و با ماندگاري تبليغات روي كالاي ارائه شده، نام و خدمات شركت در بين مردم رواج يافته و تاثير شگرفي روي ذهن مشتريان ايجاد كرده و در نهايت سبب جذب بيشتر مشتريان مي‌گردد.

حكاكي روي هداياي تبليغاتي با دستگاه‌هاي حكاكي ليزر و چاپ انجام مي‌شود.

 

انواع هداياي تبليغاتي

هداياي تبليغاتي انواع مختلفي دارد مانند: خودكار تبليغاتي، فلش مموري، ليوان سراميك و ماگ، ليوان پلاستيكي، كلاه تبليغاتي، تيشرت تبليغاتي، لوازم اداري تبليغاتي، جعبه تبليغاتي، ساك دستي، فولدر چرمي، فلاسك، پاور بانك، اسپيكر، آفتاب گير تبليغاتي، كتاب نفيس، ست كيف پول، تنديس، لوح تقدير ، جاسوئيچي، دفتر تلفن، سررسيد و .... كه مي‌توان روي هر متريالي از قبيل: چوب، چرم، شيشه، فلز، پلكسي و ... با توجه به موارد مصرف، سلايق و بودجه مشتري عمليات حكاكي يا چاپ را با دقت و كيفيت بالا انجام داد.

 

هداياي تبليغاتي ارزان

شركت‌هاي تازه تاسيس معمولا جهت تبليغات با صرف هزينه كمتر از هداياي تبليغاتي ارزان استفاده مي‌كنند اين نوع هدايا معمولا در تعداد بالا براي مخاطبين زيادي در نمايشگاه‌ها و همايش‌ها استفاده مي‌شود.

 

هداياي تبليغاتي خلاقانه

با استفاده از هداياي تبليغاتي خلاقانه مي‌توان تاثير تبليغات خود را در ذهن مخاطب چندين برابر كرده و با استفاده از آن اثرگذاري بازاريابي و بهره‌وري را بيشتر نموده همچنين با استفاده از خلاقيت مي‌توان پيام تبليغاتي را سريع تر به مخاطب منتقل كرد.

 

هداياي تبليغاتي خاص

هداياي تبليغاتي خاص معمولا هداياي نفيس و لوكسي هستند كه ارزش مادي و معنوي زيادي داشته و بسيار ويژه و شيك هستند و در ذهن مخاطب ماندگارتر و داراي تاثير بيشتري بوده و فراموش شدني نيستند.

 

هداياي تبليغاتي جديد

هداياي تبليغاتي جديد به علت تكراري نبودن داراي تاثيرگذاري بيشتري مي باشند و بايد مشتريان يا مخاطبيني كه مي‌خواهيم به آن‌ها هديه‌اي بدهيم تاكنون از اين هديه استفاده نكرده باشند و براي آن ها جديد باشد.

هداياي تبليغاتي نفيس

اينگونه هدايا معمولا به مشتريان بسيار ويژه، كارمندان خاص جهت قدرداني از آنان اهدا مي‌گردد و به جهت نفيس بودن آن مورد توجه اطرافيان قرار گرفته و نام شركت و برند آن بين مردم ترويج مي‌شود. هداياي نفيس جايگاه ويژه اي بين مشتريان خاص دارد و باعث ايجاد حس ديده شدن و ارزش آفريني براي مشتري شده و در ذهن مشتري نفوذ مي‌كند.

 

هداياي تبليغاتي مديريتي

اينگونه هدايا شامل ست‌هاي مديريتي گران قيمت، كتب و يا خودكارهاي بسيار نفيس هستند كه به مديران هديه مي‌دهند و داراي فرم و بسته بندي خاصي بوده و براي اثرگذاري بيشتر بايد به نحوي بسيار درست و برنامه‌ريزي شده به مديران اهدا شود.

هداياي تبليغاتي نمايشگاهي

با استفاده از هديه تبليغاتي نمايشگاهي مي‌توان جلب توجه نموده و حجم انبوهي از مشتريان را به سمت غرفه كشيد و با تبليغ برند خود اعتبار و محبوبيت شركت را افزايش داد.

 

هداياي تبليغاتي 1400

در سال 1400 گستردگي هداياي تبليغاتي و به روز بودن يكي از گزينه هاي مهم در ساخت هداياي تبليغاتي بوده است سعي داشته است هداياي تبليغاتي جديدي را مانند دنگلر, وابلر, شلف تاكر, ساخت تنديس و ... به بازار وارد نمايد تا توجه مخاطبان و مشتريان عزيز را جلب كند


برچسب: هداياي تبليغاتي چيست ؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۱:۴۴ توسط:sam موضوع:

بهترين موتور جستجوي كالاي ايراني : نوبشو

بهترين موتور جستجوي كالاي ايراني : نوبشو

نوبشو نام پتلفرم موفق است كه در حال حاضر بهترين موتور جستجوي كالا در ايران است و در زمان كمي محبوبيت زيادي را كسب كرده است و اين موفقيت حاصل تفكر و مهندسي صحيح اين پلتفرم مي باشد كه زيرنظر مستقيم مهندس وحيد موسوي، مدير پروژه اين پلتفرم پياده سازي شده است .

مهندس موسوي، نوبشو را حاصل تجربه هاي پيشين خود ميداند . همچنين وي معتقد است سيستم نوبشو ، سيستم كامل شده ي ديگر سيستم هاست كه عيوب آنها را به دقت پوشش داده .

افرادي كه با اين موتور جستجوي كالا كار كرده اند، اين موتور جستجو را بسيار كاربر محور و ساده مي دانند .

سادگي بي حد و حصر نوبشو و توجه ويژه و مستقيم اين پلتفرم به نياز كاربران با نيل هدف رضايتمندي كاربر، اين پلتفرم را تبديل به موتور جستجوي كالاي بسيار موفق نموده است .

نوبشو ويژگي هائي دارد كه پلتفرم هاي قبلي كمتر به آن توجه كرده اند و به همين دليل است كه اين موتور جستجو تبديل به يك پلتفرم بسيار موفق شده است. مواردي از جمله محتواهاي گوناگون در جهت راهنمائي كاربر براي خريد بهتر و بهينه تر و همچنين ارائه خدماتي نظير خدمات ديجيتال ماركتينگ و افزايش فروش بهينه تر و همچنين طراحي وبسايت و سئو براي فروشندگان .

 

uur_b4.jpg

 

پيش از اين پلتفرم ها تنها اطلاعاتي را براي آنكه موجود باشد و نه با هدف راحت تر كردن كار كاربر براي خريد محصول ارائه مي دادند . اما در حال حاضر، نوبشو با داشتن ژورنال نوبشو ، مقالاتي را در اختيار كاربران قرار مي دهد كه بتوانند به راحتي و با راهنمائي دقيق تر بتوانند محصول مورد نظر خود را به راحتي انتخاب كنند. در خصوص لوازم آرايشي بهداشتي، لوازم جانبي موبايل، اطلاعات دست اولي راجع به تور و سفر نظير راهنماي خريد تور سنگاپور و غيره از جمله اين مثالهاست كه مي تواند براي بسياري از كاربران كاربردي بوده و در جهت ذخيره زمان كاربران و عدم اتلاف وقت آنها باشد .

 

 

نوبشو دقيق بوده و از ارائه اطلاعات بيشتر از آنچه كاربر نياز دارد، به شدت پرهيز ميكند و سعي كرده بتواند اطلاعات دقيق را در اختيار كاربران قرار دهد. معمولاً موتورهاي جستجو بايد دقيق باشند تا بتوانند اين اطلاعات را در اختيار كاربران بدون كمي و كسري و بدون ارائه اطلاعات بيشتر كه به آنها نيازي نيست، قرار دهند . خوشبختانه نوبشو با مهندسي صحيح توانسته گوي رقابت را در اين ميدان از رقبا بربايد و تبديل به يك ابر برند شود .

وجود بيش از 2 ميليون محصول همراه با داشتن بيش از هزار مقاله مفيد در نوع خود ركود جديدي است و مي تواند منجر به راحتي كار كاربران شود .

پيش از خريد هر محصول مي توانيد با جستجوي دقيق در نوبشو، اطلاعات دقيقي را پيرامون مدلهاي مشابه پيدا كنيد و با اطلاعات دقيق تري به خريد خود ادامه دهيد . لازم به ذكر است كه اين دسته از اطلاعات ژورنال نوبشو معمولاً به زبان فارسي براي اولين بار تهيه شده اند  و همچنين خوشبختانه اين مقالات حول محور و محصولات خاصي با جانب داري خاصي نمي چرخد و تنها بيان كننده واقعيات در خصوص محصولات مختلف است پس مي توانيد با اطمينان خاطر مطالعه نمائيد .

نوبشو براي طراحي و مهندسي، از مهندسان مبتكر و متخصص بهره جسته است . پروسه مهندسي موتور جستجوي نوبشو براي رعايت workflow ها جدي در نظر گرفته شده و هر قسمت بصورت تخصصي مورد ارزيابي قرار گرفته و مشكلات در هر قسمت از فرآيندها مورد بازبيني و اشكال زدائي قرار گرفته است .

زماني كه به دنبال انتخاب يك محصول در نوبشو هستيد، به طبع وجود فروشندگان مختلف و تفاوت در تنوع محصولات در يك دسته ممكن است شما را به عنوان خريدار كمي سردرگم نمايد. نوبشو در اين قسمت نيز به فكر كاربران بوده و با ارائه ژورنال نوبشو و با ارائه بيش از 900 مقاله در زمينه هاي مختلفي كه بسياري از آنها براي اولين بار به زبان فارسي توليد شده اند، به بررسي محصولات مختلف مي پردازد و حتي برندهاي يك دسته را نيز با هم مقايسه مي نمايد .

از ديگر ويژگي هاي خاص نوبشو، اين است كه متخصصين توليد محتواي نوبشو، در صورتي كه مقالاتي ارزشمند براي ارائه داشته باشيد با پرداخت هزينه مقاله، مقاله شما را در ژورنال نوبشو درج مي نمايند (البته طبعاً مقاله بايد شامل استانداردهاي خاص باشد) . همچنين اگر براي خريد دقيق تر خود و يا كسب اطلاعات دقيق تر نياز به اطلاعات دقيق تر داريد، كارشناسان نوبشو مشخصات مقاله درخواستي شما را دريافت مي نمايد و با تحليل نيازمندي كاربر، اقدام به توليد محتواي مورد نظر مي نمايند. حائز ذكر است كه بهتري روش براي دستيابي به محتوا يا مطلب مورد نظر، استفاده از امكان جستجو در ژورنال نوبشو است كه به شما اجازه مي دهد مقاله مورد نظر را جستجو نمائيد . جستجوي دقيق را پيش از هر چيزي به شما پيشنهاد مي نمائيم .

 

 

 

اما در بخش نوبشو ماركتينگ، كارشناسان بخش ديجيتال ماركتينگ نوبشو، اقداماتي نظير طراحي صفحات وب، طراحي وبسايت، ارائه خدمات ديجيتال ماركتينگ در خصوص افزايش طبيعي فالوور اينستاگرام و افزايش ممبر در تلگرام را انجام مي دهند. خدماتي نيز نظير توليد محتواي تخصصي و افزايش رتبه وبسايت در موتورهاي جستجو كه با نام سئو شناخته مي شود بصورت كيفيت بالا توسط كارشناسان اين بخش صورت مي گيرد .


برچسب: بهترين موتور جستجوي كالاي ايراني : نوبشو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۸:۲۸ توسط:sam موضوع:

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يك تكنولوژي است كه با استفاده از يك اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلكسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد كه در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. كه از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اكتيو و ليزر جامد اشاره كرد. اما ليزر‌هاي پركاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند كه در ادامه به بررسي ساختار و كاربرد هركدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي كه ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نكته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است كه آن‌ها بسيار يكنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر كردن و خنك نمودن آن‌ها از يك مدار بسته استفاده كرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولكولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولكولي CO2 در زمره مهم‌ترين و كارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اكسيد كربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيك، لاستيك و فلزات تا ضخامت يك سانتي‌متر به كار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشكاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌كه  باريكه خروجي ليزر دي اكسيدكربن كانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است كه در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است كه داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيكي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌كند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است كه درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل كرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه كوچك را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌كه ساير ليزرها تنها در يك محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيكي و شيميايي بكار گرفته شده‌اند و كاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولكول‌ها ايجاد كرده است. به نحوي كه مي‌توان اذعان داشت كه پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بكارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، كاربردي‌ترين ليزر حالت جامد كه براي پردازش و ماشين كاري مواد بكار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و كيفيت اپتيكي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريك، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حكاكي فلزات و سراميك‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين كاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است كه آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه كردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امكان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم كرده و توانسته كيفيت پرتوهاي خروجي را به شكل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه كردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود كه طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميكرون و گاهي 1.32 ميكرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حكاكي روي قطعه و در مواقعي كه قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG كه با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يك خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميكرومتر دارند. از آن‌جايي كه هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها كاربردهاي جالبي در پزشكي داشته باشند.

طرز كار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند كار به اين نحو مي‌باشد كه ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه كشي و طراحي از قبيل اتوكد، كورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌كنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي كه قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يك خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي كه اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به كمك لنزفوكوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا كه عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌كند و توان ليزر را تا حد زيادي كاهش مي‌دهد پس بايد به فكر راهي براي خنك كردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يك روش خنك كردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنك كننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنك كردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي كه بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاكسازي گشته و سطحي كاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شركت رادوكس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، كروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيك، پلكسي، جير، چوب، كف پوش و موكت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است كه شركت رادوكس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.


برچسب: نحوه عملكرد دستگاه برش ليزر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۵۳:۴۰ توسط:sam موضوع:

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد

همه چيزهايي كه بايد در مورد بازاريابي پيامكي در راستاي كسب و كارتان بدانيد.

gc5z_b4.jpg

در اين بخش قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي بيشتر آشنا كنيم.

بازاريابي پيامكي شيوه اي از بازاريابي است كه اين روزها به دليل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراواني رو به رو شده است.

حتما مي دانيد يكي از اصلي ترين نياز ها براي صاحبين كسب و كار اين است كه بتوانند در گام اول نام برند، شركت، خدمات و محصولات شان را با  هزينه ي كمتر  معرفي كنند.

از اين جهت است كه قصد داريم شما را با بازاريابي پيامكي و مزاياي آن آشنا كنيم.

اگر شما نيز به واسطه  بيزينسي كه داريد، نياز به معرفي خود و كسب و كار تان داريد  استفاده از اس ام اس ماركتينگ را به شما پيشنهاد ميكنيم.

يكي از مهم ترين دغدغه هاي صاحبين كسب و كار، بالا بودن هزينه ها هست، دراين نوع بازاريابي احتياجي به صرف هزينه هاي سنگين براي تبليغات نميباشد.

با اختصاص دادن هزينه مقرون به صرفه ميتوانيد تعداد قابل توجهي از مخاطبان را هدف قرار دهيد.

ماهيت بازاريابي پيامكي

برخلاف فكر عموم، بازاريابي پيامكي فقط ارسال پيامك هاي تبليغاتي نيست، در بازاريابي پيامكي شما به واسطه ارسال و دريافت پيامك مي توانيد يك ارتباط با مشتريان و كاربران خود ايجاد كنيد و رضايت بيشتر آن ها را كسب كنيد.

چنانچه اصول بازاريابي پيامكي را به درستي رعايت كنيد، اين روش از موثرترين و ارزانترين روش هاي بازاريابي و رونق كسب كار است.

بازاريابي پيامكي يكي از شيوه هاي مدرن بازاريابي مي باشد كه در سال هاي اخير در كشور هاي توسعه يافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در كشور ما نيز امروزه صاحبان كسب و كار بسيار مشتاق هستند تا به روش بازاريابي پيامكي اقدام به معرفي و تبليغات كسب و كار و خدماتشان نمايند.

در ابتدا استفاده از سامانه پيامكي، خريد و واگذاري پنل اس ام اس به صورت انحصاري فقط توسط چند شركت خاص انجام ميشد.

اين امر باعث ايجاد محدوديت در استفاده از پنل پيامك براي عموم ميشد.

در حال حاضر براي خريد پنل پيامك هيچ محدوديتي وجود ندارد، فقط كافيست در فضاي اينترنت سرچ كنيد تا به راحتي به يكي از اين سامانه ها دسترسي پيدا كنيد.

در بازاريابي پيامكي شما مي توانيد با خريد سامانه ارسال پيامك(پنل پيامك)،با حداقل هزينه و صرف انرژي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي شاهد بازدهي بيشتري باشيد.

اولين اقدام شما براي تبليغات در قالب بازاريابي پيامكي اين است كه در جهت خريد سامانه هاي پيامكي اقدامات لازم را انجام دهيد.

يك پنل اس ام اس به شما امكان ارسال انبوه پيامك،دريافت پيامك از سمت مخاطبان،گزارش گيري و بسياري موارد ديگر را ميدهد.

چرا بازاريابي پيامكي به صرفه تر است؟

دلايل بسياري  وجود دارد كه چرا بازاريابي پيامكي در مقايسه با ساير شيوه هاي تبليغاتي و بازاريابي به صرفه تر و كم هزينه تر است.

اما شايد يكي از دلايل مهم آن اين باشد كه شما در اين روش با خريد يك پنل پيامك براي استفاده از خدمات بازاريابي پيامكي تنها يكبار هزينه  خريداري را پرداخت مي كنيد.

سپس مي توانيد به صورت نا محدود و بسته به شرايط پنلي كه خريداري كرده ايد، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفي كسب و كار يا خدمات و يا محصول خود نماييد.

اين را در نظر داشته باشيد كه با خريد يك پنل اس ام اس حرفه اي، تعرفه ارسال شما هم ميتواند كاهش پيدا كنيد.

نكته ي حائز اهميت ديگري كه اس ام اس ماركتينگ را برايتان به صرفه تر از ساير روش هاي بازاريابي مي كند اين است كه  پوشش دهي بالايي دارد.

شما در يك بار اقدام به ارسال اس ام اس مي توانيد خدمات، محصول، كسب و كار و هر آنچه در نظر داريد را در چند ثانيه در معرض ديد هزاران نفر قرار دهيد و سپس شاهد باردهي بيشتر باشيد.

اين در صورتي ست كه شما براي به اشتراك گذاشتن تبليغات خود در اين حجم بالا و در هر شيوه ي ديگرينياز به صرف هزينه هاي  بيشتري بوديد.

اما اس ام اس ماركتينگ اين امكان را براي كاربرانش به وجود آورده تا با كمترين هزينه به بالاترين انتظار خود از بازاريابي به شيوه اي كاملا مدرن دست يابند.


برچسب: بازاريابي پيامكي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۱۷ توسط:sam موضوع:

همه چيز درباره ايمپلنت دندان

همه چيز درباره ايمپلنت دندان

qx9u_m4.jpg

خبرگزاري آريا- پس از اينكه دنداني از بين رفت و جاي آن خالي شد، مشكلات زيادي براي جويدن و حتي تكلم ممكن است پيش بيايد. يكي از راه هاي درمان اين وضعيت استفاده از ايمپلنت دندان است.

ايمپلنت دندان از جمله درمان هاي حوزه دندانپزشكي است كه به نوعي جايگزين دندانِ از دست رفته طبيعي ميشود. هرچند كه ايمپلنت مصنوعي كاملا ساختاري غيرزنده است، اما استحكام كافي براي جويدن غذا و شرايط ديگر را دارد. و در ظاهر دقيقا مشابه يك دندان سالم و طبيعي است كه عملكرد جويدن را به خوبي انجام مي‌دهد.

ايمپلنت دندان چيست؟

ايمپلنت يا كاشت دندان، يك متد درماني است كه در آن يك قطعه كوچك مصنوعي (معمولا از جنس تيتانيوم) در داخل استخوان فك ها قرار ميگيرد و به نوعي نقش دندان را ايفا ميكند.

ايمپلنت كاشته شده در استخوان معمولا با سلول هاي استخواني و دهاني سازگار است. و در كار آن ها اختلال ايجاد نمي كند. روي اين قطعه كاشتني را با تاج و روكش دندان پر ميكنند تا شكلي دقيقا شبيه به دندان ايجاد شود.

چرا ايمپلنت دندان از اهميت زيادي برخوردار است؟

به صورت خلاصه بايد گفت كه كاشت دندان موفق ترين راه براي جايگزيني دندان در اشخاصي است كه دندان طبيعي خود را از دست داده اند. تمامي ايمپلنت ها به نوعي مشابه با ريشه دندان عمل كرده و عمل جويدن را تسهيل مي بخشند.

برخلاف دندان هاي مصنوعي متحرك، ايمپلنت ها براي تكلم و غذا خوردن مشكلي محسوب نميشوند. زيرا محكم در فك شخص ثابت شده اند.

انتخاب نوع ايمپلنت دندان

شخص ابتدا بايد توسط دندانپزشك معاينه شده و ساختارهاي دهان، دندان و فك او با دقت ارزيابي شوند. پس از آنكه مشخص شد شخص هيچگونه مشكلي مربوط به ساختارهاي دهاني ندارد (مثل عفونت لثه و ..) دندانپزشك با توجه به شرايط شخص، نوع ايمپلنت را براي او انتخاب ميكند. نوع پروتز كاشته شده در فك متفاوت خواهد بود و ممكن است ثابت يا متحرك باشد.

چرا بايد از كاشت دندان استفاده كرد؟

به نظر ميرسد به خاطر دلايل  موارد زير، رو آوردن به كاشت دندان در ميان افراد مختلف رو به افزايش است:

  • زيرا اين روش، جديدترين راه حل براي جايگزين كردن دندان طبيعي از دست رفته است.
  • به صورت دائمي در فك شما قرار داده مي‌شود و تا آخر عمر كارايي خود را حفظ مي‌كند.
  • اعتماد به نفس افراد ميانسال و مسن را افزايش ميدهد
  • به تكلم و گفتار كمك ميكند
  • كاشت دندان به نوعي براي دندان هاي مجاور يك مزيت و تكيه گاه مناسبي تلقي ميشود.
  • افزايش توان جويدن
  • زيباتر شدن دندان ها و طرح لبخند
  • بالا بودن ميزان موفقيت عمل كاشت ددان (تقريبا 97 درصد)

ميزان موفقيت ايمپلنت دندان چقدر است؟

طبق گزارشات رسمي از منابع معتبر، ميزان موفقيت ايمپلنت دندان در افراد مختلف چيزي حدود 97 درصد است. در حدود 3 درصد باقي مانده، به جاي اينكه ايمپلنت به بافت پيوند استخواني بچسپد به لثه متصل مي شود كه بايد از نو عمل كاشت را انجام داد.

آيا كاشت ايمپلنت دندان شامل محدوديت سني خاصي مي‌شود؟

براي انجام اينكار معمولا بايد به اندازه كافي صبر كرد تا بافت استخواني صورت و فك ها به تكامل و انتهاي رشد خود برسند. سن اتمام رشد استخوان هاي صورت معمولا 18 سال است.

اگر پيش از اين سن اقدام به انجام كاشت ايمپلنت كرد، به خاطر رشد فك، سايز دندان كاشته شده كوچكتر ميشود. و بايد دوباره آن را تعويض كرد. ولي پس از اتمام سن 18 سالگي هيچگونه محدوديت خاصي در خصوص كاشت ايمپلنت دندان وجود ندارد و تا هر سني ميتوان اين كار را انجام داد.

بهترين زمان براي كاشت چه زماني است؟

به نظر ميرسد مناسب ترين زمان براي انجام اين كار بعد از كشيدن دندان باشد. اما مدت زمان آن ميتواند متفاوت باشد:

قرار دادن قطعه كاشتني دقيقا بعد از كشيدن دندان طبيعي (البته در مواردي كه بيمار عفونت‌لثه و يا ديابت نداشته باشد)

اتصال قطعه كاشتني به مدت 3 هفته تا 3 ماه بعد از كشيدن دندان

و سرانجام قرار داردن قطعه ايمپلنت بيش از 3 ماه پس از كشيدن دندان

نكته:

بهترين زمان براي كاشت دندان هاي فك پايين 2 تا 3 ماه پس از كشيدن دندان ها و براي دندان هاي فك بالا4 تا 5 ماه بعد ازكشيدن است

برخي از عوارض كاشت دندان

يكي از قابل توجه ترين عوارض اين كار، بروز تورم در موضع كاشت ايمپلنت است. كه البته دو تا 3 روز پس از عمل كم شده و تا 5 روز آينده بعد از عمل از بين ميرود.

 

  • كبود شدن لب ها
  • بيحسي صورت و لب
  • خونريزي جزئي

 

پس از كاشت قطعه ايمپلنت موارد زير را در نظر بگيريد  :

  • 3 تا 7 روز پس از كاشت ايمپلنت، از مصرف قهوه، سيگار و مشربوات الكي خوددار كنيد
  • تمام داروهاي تجويز شده توسط دندانپزشك را به موقع مصرف كنيد.
  • تا حداقل يك روز بعد از عمل ناحيه كاشت را مسواك نزنيد
  • حداقل تا 8 ساعت بعد عمل سعي كنيد دهان خود را شستشو ندهيد
  • به صورت مرتب از دهانشويه هاي استفاده كنيد
  • براي جلوگيري از تشديد خونريزي هرگز آب دهان خود را تف نكنيد.

قيمت انواع ايمپلنت دندان

هزينه هاي تمام شده خريد و نصب قطعات كاشتني دندان معولا نسبت به ساير خدمات دندانپزشكي بيشتر است. و اين طبيعي است زيرا هم قطعات گران هستند و هم روند انجام عمل مشكلتر و زمانبرتر است.

از تمام هزينه اي كه براي دندان كاشتني خود صرف ميكنيد بيشتر آن مستقيما براي خريد و بكارگيري متريال مورد نياز مورد نياز، استفاده ميشود. و طبيعي است كه هرچه فرآيند درماني تخصصي تر باشد هزينه ها نيز در هر صورت بالا خواهد بود.

هنگام كاشت اين قطعات سعي كنيد نمونه هاي ارزان آن را خريداري نكنيد و فريب تبليغات رسانه ها و كلينيك ها را نخوريد. براي كسب اطلاع از هزينه هاي نهايي اينكار بهتر است به دندانپزشك متخصص مراجعه كنيد.

قيمت ايمپلنت دندان

منبع : آريا


برچسب: همه چيز درباره ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۲۱ توسط:sam موضوع:

راديولوژي در شمال تهران

راديولوژي در شمال تهران

عكاسي يكي از شاخه هاي هنري است كه در موارد بسياري به حيطه هاي علمي و صنعتي وارد مي شود. يكي از حيطه هايي كه عكسي در آن ورود داشته، پزشكي و راديولوژي است. در اين نوشتار عكاسي پزشكي و فوايد آن به اختصار بررسي مي شود.

c19q_e2.jpg

عكس فتوگرافي

به گزارش مجله تناسب اندام، در كنفرانس هاي پزشكي همواره اسلايدهايي به نمايش در مي آيد كه تكميل كننده كلام سخنران است. اگر سخنران هيچ تصويري ارائه ندهد، چه بسا مخاطبين از درك موضوع بازبمانند و به ادامه مطالب توجهي نكنند. به همين علت است كه در سمينارها و گردهمايي علمي و پزشكي، تصاوير به گونه اي انتخاب مي شوند كه گوياي مطلب بوده و مفهوم مورد نظر سخنران را به خوبي منتقل كنند. تصاوير ارائه شده در يك كنفرانس پزشكي اگر به ظاهر بيمار محدود باشد، فتوگرافي خوانده مي شود.

تفاوت فتوگرافي با راديولوژي

فتوگرافي يكي از فنون مورد استفاده در تصويربرداري پزشكي است. اما تفاوت آن با ساير عكس هاي پزشكي در اين است كه در يك آتليه و توسط يك عكاس تهيه مي شود. بر خلاف ساير عكس هاي پزشكي كه در بخش راديولوژي و توسط متخصص راديولوژي يا سونوگرافي تصويربرداري مي شود.

تفاوت ديگر فتوگرافي با ساير زيرشاخه هاي تصوير برداري پزشكي در اين است، كه فتوگرافي ظاهر بدن مانند پوست، مو، دندان ها، بيني و گوش را به تصوير كشيده، در مقابل راديولوژي و سونوگرافي داخل اندام ها، اعصاب، استخوان ها و نسوج را براي درمانگر نمايان مي سازد.

انواع فتوگرافي

فتوگرافي در شاخه هاي مختلف پزشكي و دندانپزشكي به عنوان يك وسيله شناخت وضعيت بيمار كاربرد دارد. تعدادي از عكس هاي فتوگرافي متداول به اين شرح است:

  • فتوگرافي جراحي فك و صورت
  • فتوگرافي جراحي شكم
  • فتوگرافي جراحي گوش
  • فتوگرافي جراحي بيني
  • فتوگرافي جراحي پلاستيك
  • فتوگرافي ارتودنسي

عكس فتوگرافي جراحي بيني

عكس فتوگرافي جراحي بيني يكي از شايع ترين استفاده هاي فتوگرافي است. هنگامي كه بيمار براي نخستين بار به جراح بيني مراجعه مي كند، جراح درخواست عكاسي فتوگرافي از بيني را مي دهد تا با مقايسه عكس ها به خوبي از مشكل بيمار مطلع شود.

عكس فتوگرافي جراحي بيني قبل از عمل

قبل از عمل جراحي، اولين مجموعه عكس از صورت بيمار تهيه مي شود. نحوه عكاسي به اين صورت است كه بيمار بايستي رو به دوربين قرار گرفته و سر را صاف نگه دارد. به شكلي كه در عكس مقدار مساوي از هر دو گوش در تصوير ديده شود. اگر سر اندكي به يك طرف مايل شود، سبب ايجاد خطا در ديد پزشك خواهد شد.

عكس تمام رخ، انحراف بيني، انحراف فك يا هر كجي در صورت و تناسب بين بيني و ساير اجزا صورت را نمايان مي سازد. در همين حالت يك عكس تمام رخ با لبخند نيز بايد برداشته شود. اين عكس، خط لبخند و تغييرات بيني در هنگام خنده را ثبت مي كند.

عكس نيم رخ بايد در وضعيتي برداشته شود كه تنها يك ابرو و نيمي از لب ها مشخص باشد. اين عكس جلوزدگي فك، برآمدگي لب، برجستگي گونه، افتادگي ابرو، ميزان قوز و افتادگي نوك بيني را ظاهر مي سازد. عكس نيم رخ از چپ و راست تهيه مي شود.

عكس بعدي عكس از قاعده بيني است كه براي عكاسي در اين حالت بايد دوربين در پايين صورت رو به بالا قرار گرفته و حفره هاي بيني را در كادر داشته باشد. اين عكس اندازه ي حفره هاي بيني و قرينه بودن آن ها را نشان مي دهد.

حالت بعدي عكس از بالاي سر بيمار است به طوري كه دوربين به صورت عمودي بالاي سر بيمار قرار گرفته و غير متقارن بودن پره هاي بيني و انحراف آن ها را مشخص سازد.

عكس سه رخ نيز حالتي است كه يك چشم به صورت كامل به همراه نيمي از چشم ديگر، در كادر قرار دارد. عكس سه رخ كه زيباترين حالت براي عكاسي پرتره خوانده مي شود، نسبت اجزا صورت را از منظر زيبايي شناختي به خوبي نشان مي دهد.

تمامي اين عكس ها در حالت بدون خنده و با خنده تهيه وبراي پزشك ارسال مي شود. پزشك بعد از مشاهده و مقايسه عكس ها، طرح دقيق جراحي را معلوم كرده و با آگاهي كامل از تمام جزييات دست به جراحي خواهد زد.

عكس فتوگرافي جراحي بيني بعد از عمل

بعد از عمل جراحي در همان زوايايي كه قبل از عمل، عكاسي شده بود، براي دومين بار عكس هايي برداشته مي شود. اين عكس ها در فواصل زماني مشخصي بعد از جراحي ثبت مي شود تا روند تغييرات و بهبودي، قابل درك باشد. از مقايسه عكس هاي نهايي با عكس هاي پيشين، ماحصل جراحي نمايان خواهد شد.

فوايد عكس فتوگرافي جراحي بيني

  • جراح از اين عكس ها به عنوان يك رزومه كاري استفاده خواهد كرد.
  • اين نوع از عكس ها به عنوان سند پزشكي، به پرونده بيمار ضميمه مي شود.
  • عكس هاي فتوگرافي به بيمار كمك مي كند تا بتواند چهره خود را قبل و بعد عمل مقايسه كرده و نارضايتي هاي بي مورد را كنار بگذارد.
  • جراحان و مراكز درماني براي تبليغات مي توانند از اين تصاوير سود برند.
  • آموزش دانشجويان با بهره گيري از اين تصاوير به راحتي ممكن خواهد بود.

عكس opg

عكس opg يا پاناروميك، يك عكس راديولوژي از تمام فك و دندان ها است كه ريشه و ميزان پوسيدگي دندان ها را نشان مي دهد.

عكس opg  در شميرانات

راديولوژي الف در ميدان الف زعفرانيه، يك مركز مجهز براي تهيه عكس opg در شميرانات است كه تمام خدمات راديولوژي را ارائه مي دهد.

عكس ايمپلنت

به انواعي از عكس هاي راديولوژي كه قبل و بعد از كاشت ايمپلنت برداشته مي شود، عكس ايمپلنت گفته مي شود.

عكس ايمپلنت در منطقه 1

مراكز راديولوژي متعددي امكان تهيه عكس ايمپلنت را دارند؛ اما راديولوژي الف براي ارائه عكس ايمپلنت در منطقه 1  ، انتخاب هاي متعددي نظير cbct، opg، سي تي اسكن، راديوگرافي جمجمه و راديوگرافي سينوس را در اختيار بيمار و دندانپزشكان قرار مي دهد.


برچسب: راديولوژي در شمال تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ تير ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۲:۰۳ توسط:sam موضوع:

بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي

از آنجا كه تبليغات بخش انكارناپذير هر كسب و كاري است ، براي داشتن يك تبليغات موثر و هدفمند نيازمند ايده هاي نو و خلاقانه مي باشيم. موفقيت در هر كسب و كاري مستلزم ايده هاي نو مي باشد ، هر ايده اي مخصوص به يك كار است ، چه در زمينه طراحي و چه در زمينه ساخت ، ايده هاي تكراري نمي تواند مشتريان را به سمت كسب و كاري جذب كند بلكه يك ايده هر چند كوچك مي تواند در مشتري حس منحصر به فرد بودن نسبت به ديگر رقبا را بيدار كند .  براي متمايز بودن در حوزه تابلوسازي نيز مي توان ترفندهاي زيادي در طراحي زيبا به خرج داد و با استفاده و تسلط به ماهيت روانشناسي رنگ در تبليغات براي ساخت تابلوي تبليغاتي رنگ هايي متناسب با نوع كار انتخاب نمود تا تابلوي تبليغاتي ساخته شده متمايزتر از ديگر تابلوهاي ساخته شده كه به عنوان تابلو مغازه يا تابلو فروشگاهي نصب شده اند باشد .

pb3n_z4.jpg

انسان ها در هر شغلي كه مشغول به فعاليت هستند براي ترقي نسبت به  رقباي خود  و رسيدن به سود بيشتر و مطرح شدن در ميان آحاد مردم  نياز دارند كه طبق متدهاي روز دنيا گام بردارند و از ترفندهايي استفاده كنند كه ديگر رقبا از آنها بهره نبرده باشند ، به اين طريق مي توانند خاص باشند و خاص بودن چيزي است كه همه به دنبال آن هستند . تابلوسازي نيز يك شغل پر رقيب مي باشد كه با ورود دستگاه هاي پيشرفته به اين حوزه نظير دستگاه برش ليزري امكان ساخت تابلوهاي متفاوت نظيير تابلو چلنيوم ، تابلو استيل ، تابلو كامپوزيت ، تابلو ترموود ، تابلو لايت باكس ، تابلو نئون و ديگر تابلوهاي تبليغاتي با استفاده از متريال هاي مختلف و يا به صورت حروف تركيبي فراهم شده است و ديگر همچون گذشته تابلوها در سطح يك نوشته ساده صرفا به صورت پلكسي يا فلكس بدون نور نيست بلكه  در حال حاضر در حوزه تابلوسازي پيشرفت هاي چشمگيري حاصل شده است و تنوع تابلوها تبليغاتي بسيار زياد است و هر فرد با هر سليقه و سبكي مي تواند تابلوي تبليغاتي خود را سفارش دهد همين امر سبب رقابت شديدي بين تابلوسازان گشته است و آنچه كه در موفقيت يك تابلوسازي كارساز است نوآوري و ابداع شيوه هاي مختلف در جهت ساخت هر چه بهتر تابلوهاي تبليغاتي مي باشد. طراحي و ساخت نوآورانه تابلو هاي تبليغاتي مي تواند وجه تمايز اساسي بين تابلوسازي هاي سطح شهر باشد .

 

براي مثال در حوزه تابلوسازي در ابتداي ورود تابلو چلنيوم  ، اين تابلو به صورت كاملا ساده ساخته مي شد اما به مرور زمان و با خلاقيت هايي كه تابلوسازها در طراحي كشف كردند ، تابلوسازهاي حرفه اي و شركت هاي توليد كننده با ايجاد شيارهايي بر روي پلكسي توانستند نور را به شكل هاي متفاوت به چشم بازتاب نمايند و تابلو چلنيوم كريستالي ، تابلو چلنيوم ستاره اي يا تابلو چلنيوم الماسي ، تابلو رينگي يا تابلو پانچي با طراحي هاي دوبعدي و سه بعدي پا به عرصه بازار گذاشتند و محبوبيت زيادي نيز كسب كردند چون متمايز از ديگر محصولات بودند و به علت جلوه زيبايي كه داشتند توانستند به يكي از پر فروش ترين محصولات تابلوسازي بدل شوند .

براي اينكه از صنعت تابلوسازي در سطح جهان عقب نمانيم مستلزم توجه به محيط پيرامون و رعايت استفاده از تكنولوژي و فناوري هاي روز دنيا مي باشيم. عصر امروز عصر تكنولوژيست و در همه شاخه ها و رشته تكنولوژي نفوذ كرده و روش هاي سنتي و قديمي را رد كرده تا شرايط راحت تري در زمينه زندگي خصوصي و كاري مردم فراهم آورد. در اين ميان آنچه كه مي تواند بيش از پيش موثر واقع شود تبليغات خوب توسط تكنولوژي روز است كه يكي از شاخه هاي تبليغات تابلوسازي مي باشد.

 

در صنعت تابلوسازي با تكيه بر مهارت و توانايي گروهي و با به كارگيري از تكنولوژي روز و خلاقيت و نوآوري مي توان باعث هدف اصلي ساخت تابلو هاي تبليغاتي كه همان جذب مشتري و خريد و استفاده از خدمات سفارش دهندگان است شد كه البته لازمه تمامي اين كارها حرفه اي بودن تابلوسازان مي باشد.

 

امروزه تركيب متريالهايي نظير ورق هاي كامپوزيت و يا چوب ترموود با ديگر حروف برجسته مي تواند يك تابلوي تبليغاتي زيبا به ارمغان بياورد . تابلو چوبي مغازه يكي از مقاوم ترين تابلوهاست كه وقتي با نماي چوبي ادغام مي شود يك محيط كلاسيك و آرامش بخش را براي مشتريان فراهم مي آورد يا مي توانيد  از متريال كامپوزيت به عنوان زيرساز بهره ببريد و سپس از حروف نئون پلاستيك، حروف چلنيوم و حروف استيل براي ساخت حروف برجسته استفاده كنيد و يك تابلوي تبليغاتي تركيبي زيبا به نمايش بگذاريد .

منبع : تابلو الماس

 


برچسب: بكارگيري ايده هاي نوين در تابلوسازي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۰۸:۰۵ توسط:sam موضوع: